Sunday, February 10, 2008

معا نحتفل

بينما كنت اقضي أجازة في أسوان حدث
أمرين غاية في الاهمية بالنسبة لي
أولا صدور مجموعة "
كان عندي طير
لصديقتي الغالية أوي كما تعرف هي
سهى زكي
فرحت اوي لكن كنت اتمنى فعلا أكون من أول الناس التي تحمل معها هذا المولود الراقي الجميل
سهى كنت عايزة احضنك فعلا واكيد اعيط من الفرحه
واهمس في ودنك كده بانه مبروك وعقبال الكتاب الخمسين
أنا رجعت من ساعه
وكان لازم أقولك مبروك - انا فرحانه أوي بأن شئ من الاحلام يخجل اخيرا ويقرر النزول لارض الواقع
كل أمنياتي لكي يا سهى
وطبعا طبعا أدعوكم للقراءة لأن المجموعه تستحق الكثير
وكذلك صاحبتها سهى زكي



الحدث الثاني هو تحقيق الخطوة الأولى في مشروع
أصدقائي الغاليين جدا
الشاعر الجميل مصطفى الحسيني والروائي محمد كمال حسن
محمد مبروك مصطفى مبروك
تعرفان كل ما أريد ان اقوله
من اول انا فرحانه بيكم وليكم اوي لحد كنت عارفه ومصدقه جدا
ومن هنا كما يليق بشاهد عيان على الأحلام الطيبة التي تمس الارض
أدعوكم باسم محمد كمال حسن ومصطفى الحسيني لحضور
حفل توقيع سلسة ورقة وقلم
في مكتبة ديوان- مصر الجديدة
يوم الاثنين 11 فبراير
الساعه 6 مساء
الدعوة عامة
شاركونا احتفالنا وفرحتنا
اقتسموا معنا الاحلام التي تحقق
مبروك



1 comments:

soha zaky said...

حمد الله على السلامة يا نهنوه ، وحشتينى اوى اوى اوى ، ونورت الدنيا كلها ، والله انا مستنية انك تيجى فى أى لحظة ، المهم نورت ومتشكرة اوى يا نهى على شعورك الحقيقى دا لانه واصلى جدا ودا حقيقى كان نفسى تكونى موجودة معايا وانا بشوف بعينى اول نسخة من الكتاب ، ويارب يعجبك يا نهى فعلا ... حمدالله على السلاااااااااامة

 

كراكيب نهى محمود © 2008. Design By: SkinCorner